SPLOŠNI POGOJI
Splošni pogoji spletne trgovine Rjavemorskealge.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino www.rjavemorskealge.si (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje EKO GEA, Nejc Dorđić, d.o.o, matična številka: 2364808000 davčna številka: 26653362 ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Rjavemorskealge.si). EKO GEA , d.o.o. Ulica mesta Grevenbroich 13, Celje, 3000 Celje, je zavezanec za DDV.
Podatki so vpisani v Poslovni register Slovenije na dan 19. 12. 2007
Stiki, pomoč in dodatna vprašanja
Če imate glede naše ponudbe ali uporabe e trgovine dodatna vprašanja ali samo potrebujete več informacij, je pomoč pri roki – informacije o naročilih, dostavi in o reklamacijah:
e-naslov: info@rjavemorskealge.si
Tel. št.: 070 332 888 (od ponedeljka do petka od 8.00 do 17.00)
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Rjavemorskealge.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Rjavemorskealge.si in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnem mestu Rjavemorskealge.si.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnem mestu Rjavemorskealge.si.
Vrste uporabnikov
Z enkratnim vpisom v spletno trgovino Rjavemorskealge.si prek elektronske pošte postane obiskovalec gost Rjavemorskealge.si, s potrjeno registracijo v spletno trgovino Rjavemorskealge.si pa postane član Rjavemorskealge.si. Tako gost kot član Rjavemorskealge.si (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini Rjavemorskealge.si.
Ob registraciji v spletno trgovino Rjavemorskealge.si pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana Rjavemorskealge.si nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.
Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.
Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@rjavemorskealge.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.
Nakup določenih artikov, ki so na zalogi na posameznem prevzemnem mestu Rjavemorskealge.si je mogoč tudi brez vpisa v spletno trgovino Rjavemorskealge.si
Dostopnost informacij
Rjavemorskealge.si se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
- podatke o podjetju Rjavemorskealge.si (ime in sedež podjetja, matična številka),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
- dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba Rjavemorskealge.si ažurira in se lahko spreminja pogosto in hitro.
Na prevzemnih mestih so posamezni artikli na voljo za nakup ter so na njih prikazane izključno Cene.
Naročilo
Kupoprodajna pogodba med Rjavemorskealge.si in kupcem je v spletni trgovini Rjavemorskealge.si sklenjena v trenutku, ko Rjavemorskealge.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Naročilo sprejeto). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Rjavemorskealge.si kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Rjavemorskealge.si
Opis tehničnih postopkov za sklenitev pogodbe
Ko najdete ustrezni izdelek ga z uporabo gumba V KOŠARICO dodate v košarico. V košarico lahko dodate več izdelkov hkrati. Ko ste izbrali vse ustrezne izdelke v desnem zgornjem kotu ekrana poleg iskalnika kliknete na GUMB V KOŠARICI. Pred oddajo naročila lahko celoten izbor vključno s količino in ceno pregledate in popravljate, uporabite kupon za popust in izberete tip dostave. Ko zaključite kliknete gumb NASLEDNJI korak kjer vpišete svoje podatke, opombe in izberete plačilo ter po želji še enkrat spremenite tip dostave. Kliknite gumb KUPITE SEDAJ s katerim oddate naročilo. Povzetek naročila prejmete na email naslov ki ste ga zavedli v vpisanih podatkih, ki si ga shranite. Prav tako imamo mi shranjeno to pogodbo, ki jo lahko dobite z zahtevo na info@rjavemorskealge.si
Pred oddajo naročila lahko celoten izbor vključno s količino in ceno pregledate in popravljate s klikom na zgoraj opisanem gumbu V KOŠARICI.
PREKLIC NAROČILA
Preklic naročila je možen do 1 ure po oddanem naročilu, oz. do 12.00 (velja za naročila oddana tik pred 12.00). Po tej uri so paketi oddani dostavni službi in v večini primerov že naslednji delovni dan pri naslovniku. Preklic opravite po elektronski pošti info@rjavemorskealge.si ali preko telefona 070332888
Plačilo
Ponudnik kupcu pošlje račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Uporabnik plača po povzetju ali po predračunu na TRR (velja za Slovenijo).
Na računu sta razčlenjena cena in stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.
Dobavni rok
Za izdelke na zalogi je odprema blaga 1-2 delovnih dni. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.
Dostava
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.
Prevoz vselej plača naročnik izdelkov. Naročene artikle odpošljemo v roku 1-2 delovnih dni od naročila, oz. od plačila predračuna, naročeno prispe do stranke ponavadi naslednji delovni dan, redko potrebuje dlje časa. Ko obdelamo naročilo in ga odpošljemo, vas o tem obvestimo preko emaila, ki ste ga navedli v kontaktu. Pošiljke so sledljive, zato se lahko obrnete na nas in nam pišete na info@rjavemorskealge.si, če paketa niste prejeli, oz. ga čakate dlje časa. Preverili bomo, kje se pošiljka nahaja.
Čez vikend odprema ne dela.
Pravica do odstopa od pogodbe, vračilo/menjava blaga
ODSTOP OD POGODBE: Potrošnik ima pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za odstop od pogodbe je štirinajst dni od datuma, ko ste vi ali tretja oseba, ki ste jo navedli, in to ni prevoznik, prevzeli naročeno blago.
Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe (ZVPot člen 43.db). Izjavo lahko podate na elektronski naslov info@rjavemorskealge.si .
Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku za odstop od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži s pripadajočimi dokumenti, saj v nasprotnem primeru odgovarjate za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.
Če odstopite od te pogodbe, vam moramo nemudoma in najkasneje v roku 14 dni od dneva, ko smo prejeli obvestilo o vašem odstopu od te pogodbe, povrniti vsa plačila, ki smo jih prejeli od vas. Stroške vračila blaga krijete sami. Vrnitev plačila lahko zadržimo do prejema vrnjenega blaga.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno “preizkušanje”, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, potrošnik pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Če stranka vrne paket na račun podjetja, ali pošlje paket z odkupnino, le-tega podjetje zavrne. Stroške morebitnega vračila blaga krije kupec.
MENJAVA BLAGA: v primeru, da ste kupili artikel, ki bi ga želeli menjati z drugim artiklom, nam pišite na info@rjavemorskealge.si . Stroške pošiljanja blaga do nas krije kupec. Ugodnost pri nas: stroške odpreme blaga pri prvi menjavi od nas do vas krijemo mi. Strošek imate le z vračilom artikla do nas. Pri vseh nadaljnih menjavah stroške pošiljanja v obe smeri krije kupec. Čas menjave je možen v 14 dneh od prevzema pošiljke.
Menjamo le neuporabljen izdelek, v embalaži, ki je prav tako nepoškodovana, nezmečkana, naj si gre za kartone, PVC vrečko, v kateri je izdelek in morajo biti priloženi vsi dodatki, kot so knjižice, letaki, itd, če so bili del izdelka ob nakupu, prav tako nedotaknjeni. Pravtako je deklaracija obvezni del izdelka, ki jo morate tudi vrniti nepoškodovano. Torej, menjamo lahko le izdelek popolnoma enakega, kot ste ga prejeli.
Fotografije izdelkov so fotografije realnih izdelkov. Se pa lahko zgodi, da različni ekrani (različnih mobitelov, monitorjev, itd) lahko prikazujejo različne odtenke barv izdelkov (tudi temnejše, svetlejše…). Na to ne moremo vplivati in je odvisno od aparatov. Vsekakor pa takšen izdelek lahko vrnete, če ste si barvo predstavljali drugače. Enako za to veljajo vsi pogoji, kot že navedeno v prejšnjem odstavku.
Izdelek, ki ste ga oprali, uporabljali ali kako drugače spremenili njegov prvoten izgled, in bi ga želeli vrniti, ker ste si premislili, ni predmet vračila. Vračilo je možno le pod pogoji, ki so zapisani pod “Pravica do odstopa od pogodbe”.
Pri menjavi blaga se za kupljene izdelke seveda upoštevajo cene, ki so na vašem računu in ste jih plačali. Pri na novo izbranih izdelkih, pa se upoštevajo cene v spletni trgovini v trenutku, ko prejmemo vaše kupljene izdelke za menjavo. Pri menjavi izdelkov ni možno vnovčiti kuponov, oz. kod popustov, saj so namenjeni uporabi ob NOVEM NAKUPU.
REKLAMACIJA
V primerih, ko ste prejeli pošiljko, kateri niso priloženi vsi dokumenti, podatki na računu niso pravilni ter v drugih podobnih primerih, prosimo, da se z opisom pomanjkljivosti obrnete na info@rjavemorskealge.si. V najkrajšem možnem roku vam bomo posredovali ustrezno pojasnilo, navodila ali dostavili manjkajoči material.
Svetujemo, da ko prejmete blago, ga pregledate in če ugotovite napako na blagu, ki ni v skladu z navedenim v spletni trgovini, nas obvestite preko info@rjavemorskealge.si. , kjer se bomo dogovorili o nadaljnem postopku. Kupljen artikel se vrača skupaj z nepoškodovano embalažo in nepoškovodanimi morebitnimi dodatki (kartoni, knjižice, PVC vrečke,…). Embalaža je del prodajnega artikla. Če je del embalaže strgan, poškodovan, ali pošljete izdelke brez sestavnega dela embalaže (kartončki, PVC vrečke,…), se smatra, da je bil izdelek uporabljen. Stroške vračila blaga krije kupec.
Če se pri reklamaciji blaga odločite za menjavo izdelka, se zanj upoštevajo cene v spletni trgovini v trenutku, ko prejmemo vaše kupljene izdelke. Pri tovrstni menjavi izdelkov za rešitev reklamacije ni možno vnovčiti kuponov, oz. kod popustov.
STVARNA NAPAKA
Napaka je stvarna:
če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.
GARANCIJA
Kupec lahko napako reklamira kadarkoli v garancijskem roku. Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje) in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov enak brezplačen izdelek.
Kakšen je postopek uveljavljanje garancije?
Kupec mora v garancijskem roku in pod garancijskimi pogoji s pisno vlogo od dajalca garancije zahtevati odpravo napak, pri tem pa mora predložiti tako izdelek kot garancijski list ter kopijo računa. Kupec z odpravo napak ali nadomestitvijo izdelka nima nobenih stroškov. Če prodajalec ugotovi, da je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, zaradi česar se izkaže, da je garancijski zahtevek neupravičen, bo izdelek s pisnim obvestilom poslal nazaj na njegove stroške.
POŠKODOVANE POŠILJKE, NEPREVZEM POŠILJKE
OBRAVNAVA POŠKODOVANIH POŠILJK
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, vas prosimo, da nas takoj obvestite na telefonsko številko 070 332 888 ali na info@rjavemorskealge.si , kjer boste prejeli vse nadaljnje informacije. Sprožili bomo postopek reklamacije pri GLS. Paket pustite v enakem stanju kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili), ravno tako obdržite originalno embalažo! Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, poštne nalepke in pa opis poškodbe.
Zahtevek na GLS komisijsko obravnavajo in na podlagi njihovega odgovora ali odobritve se kupcu vrne kupnina ali naroči nov artikel. Prizadevali si bomo, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
NEPREVZEM NAROČENEGA
Ko vaše naročilo obdelamo in ga oddamo na pošti, prejmete od nas sporočilo na e-mail naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, da lahko paket pričakujte v naslednjih dneh. Če vam poštar osebno paketa ne more predati, vam v nabiralnik da Obvestilo o prejeti pošiljki. Čas za prevzem naročenega na pošti je 15 dni. Tako dolgo vas paket čaka in če ga ne prevzamete, se le-ta vrne na naš naslov. Če iz kakršnega koli razloga Obvestila od poštarja nimate, nas prosim kontaktirajte na info@rjavemorskealge.si in posredovali vam bomo podatke s katerimi lahko paketek dvignete brez tega listka.
Veljavnost ponudbe
Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo DDV razen rabljenih artiklov, pri katerih je DDV obračunan na podlagi 48. in 49. člena ZDDV in na podlagi 50. C člena ZDDV ni izkazan.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.
Arhiviranje pogodb
Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik, je trajno shranjena pri podjetju EKOGEA d.o.o. spletna trgovina, Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo na e-naslov info@rjavemorskealge.si.
Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
- pošiljatelj mora biti jasno razviden
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
- željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati
Pritožbe
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbo se lahko odda preko e-naslova info@rjavemorskealge.si. Ponudnik vam bo v petih delovnih dnevih potrdil na vaš elektronski naslov, da je prejel pritožbo in vam bo sporočil predvideni čas obravnave le-te. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Spletna trgovina rjavemorskealge.si ne priznava nobenega izvajalca, pristojnega za izvensodno reševanje pravnih sporov (IRPS), s katerim bi lahko potrošnik reševal spore preko platforme Evropske komisije za spletno reševanje sporov
SEDEŽ PODJETJA:
Ulica mesta Grevenbroich 13, Celje, 3000 Celje
Davčna številka: SI26653362 (smo davčni zavezanec)
Matična številka: 2364808000
Vpis podjetja v poslovni register Slovenije, Ajpes dne 19.12.2007
Kontakt podjetja: info@ekogea.com
Kontakt spletna prodaja (info, naročila, reklamacije): info@rjavemorskealge.si